Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ащаулов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Ащаулов В. В. 
Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_19
Розглянуто методичні підходи до формування маркетингових стратегій підприємств. Досліджено особливості їх розробки з урахуванням умов конкурентного ринку. При цьому висвітлено такі етапи розробки маркетингової стратегії, як сегментування та позиціювання на ринку. Розглянуто особливості використання конкурентних стратегій під час реалізації продукції відповідно до умов конкретної ринкової ситуації та особливостей підприємницької діяльності підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.131 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ащаулов В. В. 
Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11
Проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства з позицій динамічних змін маркетингового середовища та розроблено відповідний алгоритм. Увагу приділено корпоративній місії підприємства і на цій основі - встановленню зв'язку між маркетинговою та підприємницькою стратегіями підприємства. Запропоновано використовувати результати стратегічного аналізу під час розробки моделі маркетингової стратегії підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Корнієв В. Л. 
Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Корнієв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.093 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ащаулов В. В. 
Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_13
Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства, особливості врахування ринкової ситуації під час її розробки. Досліджено суть і вплив на процес розробки маркетингової стратегії інструментів її реалізації на ринку, до яких належать сегментація, позиціонування, вибір стратегії й комплекс маркетингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.995 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Корінєв В. Л. 
Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_19
Досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище машинобудівного підприємства та наведено його експертну оцінку. Одержані результати використано з метою обгрунтування стратегічного напряму підвищення ефективності його діяльності під час реалізації продукції на конкурентному ринку в процесі формування маркетингової стратегії підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.936 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Корінєв В. Л. 
Трудоресурсний потенціал у системі ресурсозбереження підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 3. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_3_13
Розглянуто економічну суть ресурсів підприємства та процесу ресурсозбереження. Визначено місце трудових ресурсів у процесі виробничої діяльності вітчизняного підприємства. Проаналізовано особливості трудоресурсного потенціалу та проведено оцінювання його рівня для підприємств Запорізького регіону. Розроблено рекомендації, які можуть сприяти вдосконаленню процесу використання трудових ресурсів на підприємстві.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.101 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ащаулов В. В. 
Моделювання процесу моніторингу розвитку галузей економіки з урахуванням невизначеності параметрів державного регулювання [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ащаулов В. В. 
Обґрунтування рекомендацій щодо вибору ефективної стратегії державного регулювання системи моніторингу галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ащаулов В. В. 
Інформаційні технології в системі моніторингу галузей національного господарства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 7(1). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_7(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ащаулов В. В. 
Напрями розробки ефективного механізму державного регулювання системи моніторингу розвитку галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 3. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 747.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ащаулов В. В. 
Дослідження економічної сутності категорії "моніторинг розвитку галузей економіки" у системі державного регулювання [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 14. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ащаулов В. В. 
Інформаційні технології в системі моніторингу галузей національного господарства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.582 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ащаулов В. В. 
Аналіз методичних підходів до оцінки загального рівня ефективності державного регулювання системи моніторингу розвитку галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(5)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського