Пошуковий запит: (<.>A=Ащаулов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_19 Розглянуто методичні підходи до формування маркетингових стратегій підприємств. Досліджено особливості їх розробки з урахуванням умов конкурентного ринку. При цьому висвітлено такі етапи розробки маркетингової стратегії, як сегментування та позиціювання на ринку. Розглянуто особливості використання конкурентних стратегій під час реалізації продукції відповідно до умов конкретної ринкової ситуації та особливостей підприємницької діяльності підприємства.
|
2. |
Ащаулов В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_11 Проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства з позицій динамічних змін маркетингового середовища та розроблено відповідний алгоритм. Увагу приділено корпоративній місії підприємства і на цій основі - встановленню зв'язку між маркетинговою та підприємницькою стратегіями підприємства. Запропоновано використовувати результати стратегічного аналізу під час розробки моделі маркетингової стратегії підприємства.
|
3. |
Корнієв В. Л. Товар як інструмент маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Корнієв, В. В. Ащаулов // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_9
|
4. |
Ащаулов В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 1. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_1_13 Розглянуто методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства, особливості врахування ринкової ситуації під час її розробки. Досліджено суть і вплив на процес розробки маркетингової стратегії інструментів її реалізації на ринку, до яких належать сегментація, позиціонування, вибір стратегії й комплекс маркетингу.
|
5. |
Корінєв В. Л. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_2_19 Досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище машинобудівного підприємства та наведено його експертну оцінку. Одержані результати використано з метою обгрунтування стратегічного напряму підвищення ефективності його діяльності під час реалізації продукції на конкурентному ринку в процесі формування маркетингової стратегії підприємства.
|
6. |
Корінєв В. Л. Трудоресурсний потенціал у системі ресурсозбереження підприємства [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2014. - № 3. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2014_3_13 Розглянуто економічну суть ресурсів підприємства та процесу ресурсозбереження. Визначено місце трудових ресурсів у процесі виробничої діяльності вітчизняного підприємства. Проаналізовано особливості трудоресурсного потенціалу та проведено оцінювання його рівня для підприємств Запорізького регіону. Розроблено рекомендації, які можуть сприяти вдосконаленню процесу використання трудових ресурсів на підприємстві.
|
7. |
Ащаулов В. В. Моделювання процесу моніторингу розвитку галузей економіки з урахуванням невизначеності параметрів державного регулювання [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_2_11
|
8. |
Ащаулов В. В. Обґрунтування рекомендацій щодо вибору ефективної стратегії державного регулювання системи моніторингу галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_1_12
|
9. |
Ащаулов В. В. Інформаційні технології в системі моніторингу галузей національного господарства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 7(1). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_7(1)__7
|
10. |
Ащаулов В. В. Напрями розробки ефективного механізму державного регулювання системи моніторингу розвитку галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 3. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_3_8
|
11. |
Ащаулов В. В. Дослідження економічної сутності категорії "моніторинг розвитку галузей економіки" у системі державного регулювання [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 14. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_12
|
12. |
Ащаулов В. В. Інформаційні технології в системі моніторингу галузей національного господарства [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_61
|
13. |
Ащаулов В. В. Аналіз методичних підходів до оцінки загального рівня ефективності державного регулювання системи моніторингу розвитку галузей економіки [Електронний ресурс] / В. В. Ащаулов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(5)__6
|